Marketingcarrière met creatieve slagkracht
Mijn carrière in de marketing begon in 2010, ik liep stage op de marketingafdeling van Tivoli Oudegracht (nu huidige TivoliVredenburg). Dit deed ik niet vanwege een gerelateerde studie, maar omdat ik mijn kennis op dat gebied wilde verbreden. Sindsdien heb ik continu bijgeleerd. Tot eind 2019 werkte ik voor een evenementen-ontwerpbureau (Triomf), waar ik mijn vaardigheden op het gebied van marketing verder heb ontwikkeld. Hierbij lag de nadruk niet alleen op marketing, maar ook op creatief denken en doelgerichte communicatie.
In 2020 heb ik samen met anderen een tiny house bedrijf opgericht (twee eigenlijk: SuperCabin en Buitens), waarbij we onze eigen ontwerpen en productielijn gebruikten. De marketingkennis die ik eerder had opgedaan, kwam hierbij goed van pas. Ik was verantwoordelijk voor het volledige vormgeven en vermarkten van het merk en zorgen voor genoeg nieuwe leads.
Mijn expertise
Mijn expertise ligt voornamelijk op het gebied van Google Ads en SEO, maar ik kan ook advies geven over websites, social media en contentstrategieën.
Een brede blik
Mijn kracht ligt in mijn creativiteit en brede kijk. Ik analyseer niet alleen je advertenties, maar kijk ook naar je website, de teksten en de algehele online presentatie van je bedrijf. Op deze manier optimaliseer ik je online strategie en zorg ik voor betere resultaten.
Klaar voor succes?
Samenwerken? Neem contact op!